TIEDOTE KEVÄÄN JA KESÄN MATKOISTA

17.03. - 31.07.2020

17.03. Poikkeustilanteesta johtuen joudumme tekemään muutoksia maalis- ja huhtikuun matkoihin. Matkat pyritään siirtämään myöhäisempään ajankohtaan.

Olemme yhteydessä matkojen varanneisiin asiakkaisiimme asian tiimoilta.

31.03. TOUKOKUUN VENÄJÄN MATKAT on myös peruttu. Olemme yhteyksissä matkan varanneisiin asiakkaisiimme.

Huom! Venäjän viisumikeskus ei käsittele toistaiseksi viisumeita.

06.05. KESÄKUUN VENÄJÄN MATKAT on myös peruttu. Olemme yhteyksissä matkan varanneisiin asiakkaisiimme.

12.06. HEINÄKUUN VENÄJÄN MATKAT on myös peruttu. Olemme yhteyksissä matkan varanneisiin asiakkaisiimme.

Huom! Venäjän viisumikeskus ei käsittele toistaiseksi viisumeita.

VIROON PYSTYTÄÄN JÄRJESTÄMÄÄN MATKOJA, ja ei ole karanteenia kotiintullessa! Heinäkuun PÄRNUN matka siis toteutuu! Järjestämme myös KOTIMAAN matkoja kesän aikana! Seuraa sivujamme!

MONTENEGRON SYKSYN matkat toteutuu elokuusta alkaen!

15.07. ELOKUUN ALUN Venäjän matkat on peruttu. Rajat on kiinni ainakin 11.08. asti. Montenegron elokuun matkat on peruttu.

Kiitämme kärsivällisyydestä!

MATKAKALENTERI

vko ma ti ke to pe la su
09 24 25 26 27 28 29 1
10 2 3 4 5 6 7 8
11 9 10 11 12 13 14 15
12 16 17 18 19 20 21 22
13 23 24 25 26 27 28 29
14 30 31 1 2 3 4 5
Pietari Viipuri
Kostamus Kylpylä
Kiertomatka Karjala
Montenegro Risteily
Joogamatka Aurinkoloma
Teemamatka Tallinna
Hyvinvointimatkat Useita matkoja
Kotimaan Matkat

TARVITTAVAT ASIAKIRJAT

PIETARIN ja VIIPURIN matkoille käy e-viisumi. Tilausmatkat voivat tehdä maksua vastaan e-viisumihakemuksen asiakkaan puolesta. Tällöin tulee toimittaa sähköinen kuva, passista kopio ja henkilötiedot Tilausmatkoille.

Mikäli matkustajalla on oma viisumi tai e-viisumi, pitää toimistolle ilmoittaa syntymäaika ja passinnumero. Asiakas on itse vastuussa tässä tapauksessa siitä, että viisumi on voimassa ja Venäjän viranomaisten hyväksymä. Mikäli Venäjän viranomaiset eivät hyväksy viisumia rajalla, on asiakas vastuussa kaikista maksuista.

Huom! Mikäli sinulle on reseptilääkkeitä mukana matkalla, tulee myös reseptit olla mukana.

TEE VARAUS PUHELIMITSE, NETISSÄ TAI SUORAAN TOIMISTOLLEMME!!